Nr. 377/09.07.2025
ANUNT
Școala Gimnazială „Ștefan Ciobotărașu” Lipovăț , beneficiar al proiectului „PNRAS – „Școala, o șansă pentru fiecare – PNRAS Lipovăț”derulat în cadrul Schemei de Granturi din cadrul Programului Național pentru Reducerea Abandonului Şcolar ( PNRAS), prin Inspectoratul Şcolar Județean Vaslui, de către Ministerul Educației și Cercetării în calitate de coordonator de reforme şi investiții, în cadrul Componentei C.15 – Educație, Reforma 3 Reforma sistemului de învățământ obligatoriu pentru prevenirea şi reducerea părăsirii timpurii a şcolii, Investiția 4- Sprijinirea unităților de învățământ cu risc ridicat de abandon şcolar., prin prezenta vă comunică demararea achiziției Echipamente I.T. şi software, necesare în vederea digitalizării procesului educațional.
Astfel, furnizorii interesați pot depune oferte la sediul nostru, situat în Vaslui, Strada Școlii, nr. 31, sau la adresa de mail scoalalipovatvaslui@yahoo.com, în perioada 09.07.2025 – 16.07.2025, ora 12:00, însoțite de documente care să ateste îndeplinirea condițiilor legale privind furnizarea unor astfel de produse (CUI, extras ONRC actualizat, declarație beneficiar real etc.). Valoarea maximă a contractului este 150000 lei fără TVA.
Detaliile tehnice le regăsiți în Formularul Specificații Tehnice, alăturat prezentului anunț. Relații suplimentare pot fi furnizate la numărul de telefon 0235345686, în intervalul orar 09.00 – 14.30.
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexa la prezentul anunț, va fi depusă în
conformitate cu termenii şi condițiile de livrare precizate şi va fi trimisă la:adresa: Vaslui, comuna Lipovăț, str. Școlii, nr. 31
Telefon: 0235345686
E-mail: scoalalipovatvaslui@yahoo.com
Persoană de contact: Șteoboranu Marius Claudiu
Se acceptă oferte transmise în original sau prin e-mail.
Prețul total ofertat trebuie să includă şi prețul pentru ambalare, transport, instalare/montare și instruire pentru utilizare şi orice alte costuri necesare livrării produsului la
următoarea destinație finală Vaslui, comuna Lipovăț, str. Școlii, nr. 31, jud. Vaslui .
Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat, (5%, 9% sau 19%, după cum este aplicabil).
Livrarea se efectuează în cel mult 15 zile de la semnarea Contractului, la destinația finală indicată.
Plata facturii se va efectua în lei, 100% la livrarea efectivă a produselor la destinația finală indicată, pe baza facturii Furnizorului şi a procesului – verbal de recepție. Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediul şi domeniul de activitate.
Vă informăm asupra: (i) obligației noastre, în calitate de autoritate contractantă, de a aplica prevederile Instrucțiunii nr. 6/30.08.2022 emisă de Ministerul Investițiilor şi Proiectelor Europene, referitoare la colectarea şi accesul la datele privind beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor/contractanților din cadrul PNRR şi, totodată, asupra (ii) obligației dvs. de a transmite datele şi informațiile cu privire la beneficiarii reali ai destinatarilor fondurilor alocate din PNRR, înaintea semnării contractului de achiziție. În acest din urmă caz, se va semna, în mod obligatoriu, înaintea semnării contractului de achiziție, o declarație pe propria răspundere care va conține datele privind beneficiarii reali (cel puțin nume, prenume şi data naşteri). Această obligație va fi aplicabilă inclusiv subcontractorilor.
Doar ofertele depuse de ofertanți calificați şi care îndeplinesc cerințele tehnice vor fi evaluate prin compararea prețurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplineşte toate specificațiile tehnice solicitate şi care oferă cel mai mic preț total evaluat, fără TVA.
Vă rugăm să transmiteți oferta dvs. prin depunere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax, până cel târziu la data de 16.07.2025, ora 12.00.
Orice potențial ofertant are dreptul de a solicita clarificări legate de prezenta cerere de ofertă, până cel târziu cu 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin transmitere direct la adresa menționată mai sus sau prin e-mail sau fax a solicitărilor de clarificări.
Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 30 zile de la data limită pentru transmiterea ofertei, al cărei formular îl atașăm prezentei cereri.
Director,
Prof. Epure Monica
Specificatii
Intel® Core™ Ultra 7 155H, 16C (6P + 8E + 2LPE) / 22T, Max Turbo up to 4.8GHz, 24MB Video Integrated Intel® Arc™ Graphics RAM 32 GB (2x 16GB SO-DIMM DDR5-5600) SSD 1TB SSD M.2 2242 PCIe® 4.0×4 NVMe®, Card Reader, Speakers: Stereo speakers, 2W x2, Dolby® Audio™, Camera: FHD 1080p + IR Hybrid with Privacy Shutter, LAN: 100/1000M (RJ-45)WLAN Wi-Fi® 6E, 11ax 2x2Bluetooth 5.3, WWAN (3G/4G): None, Fingerprint: Touch Style, Match-on-Chip, Integrated in Power ButtonI/O Ports: 1x USB-A (USB 5Gbps / USB 3.2 Gen 1), 1x USB-A (USB 5Gbps / USB 3.2 Gen 1), Always On, 1x USB-C® (USB 10Gbps / USB 3.2 Gen 2), with USB PD 3.0 and DisplayPort™ 1.4, 1x USB-C® (Thunderbolt™ 4 / USB4® 40Gbps), with USB PD 3.0 and DisplayPort™ 1.4, 1x HDMI® 2.1, up to 4K/60Hz, 1x Headphone / microphone combo jack (3.5mm), 1x Ethernet (RJ-45), 1x SD card reader100W USB-C® Slim (3-pin) Battery Integrated 71Wh, Keyboard: Backlit, English, Color: Arctic GreyWeight 1.7 kg Dimensions 356 x 253.5 x 17.5 mm, Courier/Carry-in upgrade from 1Y Courier/Carry-in WHB (CPN), OS: WINDOWS 11 PRO + Office minim 2024 + Bitdefender minim 2024